mars

Okej tänkte att jag skulle skriva någonting såhär innan läggdags. Under denna vecka har det väl egentligen inte hänt så mycket alls. Varit med min fina pojke mesta delen av tiden och hann även vara i lycksele i lördags. Åkte dit som fyllechaffis sällskap åt Emelie som körde, slutade ändå med att jag säkert var fullast i bilen påväg hem hehe. Kul hade jag då iallafall.
Den här veckan är jag på konsum och jobbar för fullt. Känner mig ovanligt jävla slö och är så less på all snö och mörker. I helgen är jag då ledig iallafall, verkar även vara 100dagars för alla studenter (alltså händer någonting i vilhelmina för en gångs skull) så får väl se hur det blir med utgång för min del. 
 
Kändes trist med ett inlägg utan bild så här har ni fyllevraken bak i bilen i lördags woho
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback