ännu en tisdag

 

Hur mår du?
Jag mår faktiskt riktigt bra, lite ont i halsen bara.

Vad önskar du just nu?
Önskar att jag kunde teleportera Olivia Sundström hit nu direkt, saknar min kvinna

Vill dessutom klippa mitt hår NU tack.

vad ska du göra imorrn?
Hoppas på jobb, annars kolla om det finns någon tvättid, storstäda lägenheten osv.

vem saknar du?
Saknar mångaaa.

senaste köp?
En stor kasse med mat.

vem sov du senast med?
♥at

senast 3 inkomna sms?
”Tack gumman”
”Lindy kolla fb snabbt”
”He he därför du vill se?”

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Kände mig mest motiverad på svenskan.

Vad är du rädd för?
Vatten, höjder och spindlar.

Blir du lätt svartsjuk?
Nja kanske men jag visar det nästan aldrig.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Peter

Har du kontakt med ditt ex? 

Nja inte speciellt mycket 

Vad för sorts killar faller du för?
Mörkhåriga med bra kläder som är gulliga men inte för mesiga. Haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback