Vem ringde du senast? Mami

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, orkar sällan smsa

När såg du senast din mamma? Några veckor sedan

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Haha olivia sundström som vanligt, gillar våra konversationer

Är du social? Beror på, pratar jag med en social person så ja väldigt

Flirtar du mycket? Haha ne skulle jag inte påstå, beror på vem personen är

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon, fast inte vem som helst

Vad tycker du om med dig själv? Kan vara hur ledsen som helst men ändå visa mig som hur glad som helst

Din sämsta egenskap? Kan verka som en ganska obrydd person och det brukar många tolka som att jag inte bryr mig om dom. Dessutom dålig på att höra av mig och extremt jävla kräsen.

Vad vill du ändra med ditt utseende? Typ mindre hamsterkinder, annars är det nog inget speciellt

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? öh ne, det är bara nått folk vill tro på

Vem vill du träffa oftare? Jätte många verkligen, saknar alla från umeå hur mycket som helstღ

Vem kysste du senast?  ;)

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: majsan

miss u honey

Svar: saknar dig med hjärtat <3
Lindy Hagelberg

2014-11-17 @ 20:15:11
URL: http://mlinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback