älsklingar

Inte skrivit på ett tag. Förra helgen var jag iallafall i Umeå. På fredagen så var jag ute med peter och på lördagen så åkte jag till klinten för att fira bästa Olivia som fyllde 19. God mat, bra folk och bra alkohol hehe. Så allt som allt en underbar helg. Fick också träffa en annan person jag säkert inte träffat på ett halvår.
Kom iallafall hem med världens förkylning, eller mest halsfluss bara. Så har i princip legat död hela veckan men lyckats jobba en dag åtminstone. Mått bättre i helgen iallafall, dock har jag vänt på dygnet rejält just nu. Vaknade halv 8 igårkväll. Så tackar gud att jag börjar klockan 2 idag så jag hinner sova någon timme iallafall. Julveckan innebär jobb för mig. Det gör inte så mycket, jag trivs på mitt jobb och det känns faktiskt mysigt att få tillbringa en del av julen där. Jobbar till klockan 4 på julafton sen far jag till pappa och pia för att äta lite julmat. Så jag tror att det kommer bli en bra jul för mig. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback