2014

Firade nyår med massa brudar på ersboda.
Började jobba lite smått på Äpplet i Umeå, oftast med älskade maja!
Klassfest
Stockholm med klassen!
 
Firade min födelsedag. Först med käk på en resturang med Aya, Olivia och Peter. Sen lite alkoholhaltiga drycker.
Brännbollsyran spenderades med bra människor.
Studentveckan började
Sen gick jag även balen
Jag tog äntligen studenten!
Började jobba i vilhelmina med fina människor
Återförenades med bästavän/syster
 Åselemarknad, där jag knappt tog några bilder.
Var i umeå ibland
Gjorde mina första tatueringar
 
Sa "hejdå" till min fina vän som flyttade till Stockholm
Halloween, blev en prinsessa
Blev moster till världens finaste flicka
Firade bästavän på 19årsdagen
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tina

roligt att få vara med

Svar: Men gumman, klart du är med i mitt år ändå <3
Lindy Hagelberg

2015-02-01 @ 23:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback