Min älskade oliv var hemma i vilhelmina i veckan så jag passade på att varje med henne litegrann. I fredags drog vi på hotellet och jag hade faktiskt jävligt kul även fast det knappt var nå folk där. När jag vaknade på lördagen så drog jag till umeå med emelie och jimmy, köpte lite nödvändigheter till lägenheten. Blandannat en klädstång eftersom alla mina kläder inte ryms i garderoben. Hann även träffa sundström som följde med oss till eastern palace och åt. Där smakade jag även sushi för första gången och det var faktiskt helt okej. 
Idag har jag jobbat och sen storstädat hela lägenheten, den har nog aldrig varit såhär fin under tiden jag bott här. Nu ska jag sätta mig och gamea lite, var längesen jag hade tid med det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback