Måste försöka komma ihåg att jag har en blogg lite oftare än typ en gång i månaden haha. I helgen har jag faktiskt hunnit gjort mycket. På fredagen så drog Gustaf med mig ut på några öl. Vaknade dagen efter och märkte att det kanske blev någon öl för mycket. Hade iallafall bestämt med Emelie och Michelle att ha en myskväll med bad, bastu och vin. Så det var bara att kliva upp och låtsas må bra. Gick till slut iallafall och hade riktigt kul.
 
Denna vecka verkar man vara utan jobb. Fast det gör egentligen inte så mycket när jag verkligen ska jobba heeeeela påsk. På fredag ska jag dessutom ta med hjärtat mitt och fara till Umeå för träffa mina saknade vänner som jag inte träffat sen typ nyår! Drömhelgen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback