måndag

Att fara fram och tillbaka till Stockholm var inte lika jobbigt som jag förväntade mig. Inte för att det är något jag skulle vilja göra om igen under snar framtid, men det kunde absolut ha varit värre. Det var faktiskt roligt att få komma bort från Vilhelmina ett litet tag. Känner att jag börjar bli ganska less på att alltid vara här. Eftersom man ungefär har fått 0 sömn i flera dygn så sov jag ut igår, och kunde ändå sova tidigt igårkväll. Vaknade dock precis nu och är jätte pigg. Jaja, det kan väl vara skönt det också.
Det tragiska någonsin hände mig igår iallafall. Mina älskade älsklingshögtalare gick sönder </3 Trodde fan jag skulle börja böla. Går förmodligen inte att laga och har dessutom absolut inte råd att köpa nya eftersom dom gick på någon tusenlapp. Så jävla ledsen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback