September

Glömmer bort ibland att jag har en blogg haha #busywoman. Nämen tänkte att jag skulle uppdatera lite, mest bara för min egen skull eftersom om ordspråket "man blir som man umgås" stämmer så borde jag bli dement inom en snar framtid. Oj vad rolig jag var där, skratta
 
Har iallafall hunnit vara i Umeå en helg för att säga hejdå till min älskade Maja som flyttade till Stockholm, även fast vi redan bodde långt ifrån varandra så saknar jag henne mera nu när hon bor ännu längre bort buhu. 
Sen har jag också hunnit vara ute en kväll med Michelle och Desiré.
Ja och sådär mycket har jag alltså hunnit göra på 3 veckor, är dock väldigt glad att jobbet tar så mycket tid från min fritid. Det känns väldigt bra på bankkortet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback