kulturnatta och så

Blev inget Vilhelmina i helgen pågrund av för mycket skolarbeten. Satt kvar på skolan rätt länge i fredags och även idag så är jag faktiskt klar med nästan ALLT, så äckligt skönt. Ledig onsdag, torsdag och fredag denna vecka, nästa vecka är det bal på torsdagen och sen ledig på fredagen. Sen är det bara måndagen sen studenten! Alltså 5(!!!) skoldagar kvar. 
Annars så var det kulturnatta i helgen och ja jag var väl ute litegrann, blev dock rätt tidiga kvällar för mig båda dagarna. Hehe gamm Lindy.
 

Kommentarer
Postat av: räksallad

Gammlindyofdoom

Svar: u know it
Lindy Hagelberg

2014-05-26 @ 23:31:16
Postat av: olivia din fru

så snygg att du kväver mig //mvh din babe

2014-05-27 @ 22:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback