helgen

Ja ännu en helg har gått. I fredags förkrökade jag med Robin, Jonte och massa andra sen drog jag till Tina, Dana, Sandra och massa på Nydala, kvällen blev väl inte som jag trodde men helt okej var den väl. Igår när jag vaknade så kom Nils, Peter och David och våldgästade mig sen drog vi till Peters stuga någonstans utanför Sävar. Var där ett tag sen på kvällen for jag hem och det blev en liten utgång, fast det blev väl inte heller som jag tänkte mig haha. Ääsch, sommaren har iallafall kommit och det är jag hur glad som helst över. Älskar värmen och har suttit ute med Figaro, Dana och Tinas syskon och solat i någon timme. Har ingen ork att göra någonting alls idag utan ska väl mest bara försöka plugga och spela. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback