:)

Jobbat idag sen for jag hem till Tina och åt. Vi tog en promenad till haga och hämtade ut min balklänning. Den passar!!!! äntligen. Verkligen huur fin som helst, jag älskar den. Skulle egentligen också fått gurras dator idag men jag glömde heelt bort det och glömde påminna figaro som skulle köra från vilhelmina till umeå och kunde ta med den, helvete. Får dras med min sega bärbara ett tag till. 
Imorgon väntas ännu en dag med jobb, det gillar jag för jag gillar mitt jobb så mycket. Synd att det inte är så många jobbdagar kvar där innan sommaren, får hoppas på jobb där till hösten iallafall. Sommarjobb är fortfarande åt helvete, kommer leva som en fattig jävel till sommaren, okej inte ovanligt.
Nu ska jag plocka bort lite kläder från golvet sen sätta mig och spela lite lol. Blir nog lätt att sova inatt för jag är så himla trött.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vars jobbar du nu? :)

Svar: Extra jobbar på äpplet, alltså folkets hus :)
Lindy Hagelberg

2014-05-16 @ 20:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback