when the power of love overcomes the love of power

Firade helgen redan igår med Olivia och Sandra, Tina, Peter och Nils var också med ett tag. For till Holmsund fram och tillbaka och sen var vi hos mig resten av kvällen. Somnade med Olivia och Sandra på varsin sida om mig i min lilla säng, otroligt nog sov jag riktigt skönt. Ville inte alls kliva upp i morse, men det ändrades rätt fort när jag insåg att det var fredag. Det enda jag gjort i skolan idag är att hänga på uf mässan i nolia typ. Sen åkte jag in till stan med Dana och Rebecca och var där ett tag. Mötte upp Tina där på en glass och sen gick vi hem. Sitter för tillfället hemma och väntar på att Emelie ska skriva, får skjuts med henne till Vilhelmina där jag tillbringar min helg. 
Längtar redan så mycket till nästa vecka
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback