ny vecka

Försov mig rejält idag så missade hela skoldagen. Drog istället med Emelie på stan, åt och sånt sen åkte vi till John. Var där ett tag sedan åkte jag hem igen. Åt igen och såg på lite serier tills jag gick ut och tog en cigg med Jonte. När vi stod ute kom Peter och Nils och då åkte vi runt med dom ett tag. Fick även prova på att köra lite bil och haha det gick väl bättre än dom andra gångerna jag kört iallafall hehe. Är dock fortfarande besluten om att jag aldrig nååågonsin kommer få ta körkort. Inte ens värt att försöka. Nu är jag hemma igen och väntar på att Gurra ska ringa mig på skype så jag kan prata med han litegrann. Sen blir det sängen och imorgon väntas skola och jobb!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback