home sweet home

Tillbaka i Umeå nu och efter detta underbara lov hos syster så har man nog lagt på sig nått kilo skulle jag tro. Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta en låång promenad med Tina som jag har saknat så mycket. Fick prata av mig en massa och det känns jätte skönt att komma hem helt utslagen och ont i benen.
Prio nummer två blir att städa lägenheten och sedan försöka hinna färga mitt hår som lätt har en decimeter utväxt. Har ju självklart vänt på dygnet under lovet så blir nog en sen kväll och får hoppas jag vaknar i tid imorgon ändå.
Helt klart blandade känslor av att komma hem men det första jag kände var bara en skön känsla av home sweet home. Däremot dröjer det nog inte länge innan den känslan är long gone.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback