find tomorrow

Ögonfärg? Blå, fast ändrar typ färg i olika ljus haha
Favoritfärg på kläder?
Svart, vitt, rött typ alla egentligen
Hur känner du dig just nu?
Trööött och lite hungrig kanske
Någon du älskar?
Älskar många, svårt att välja en

Hatar du och ditt ex varandra?
Nä det hoppas jag verkligen inte
Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS?
Buhu nä aldrig
Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade?
Haha ja
Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen?
beror på, 40 min kanske
Har du rakat benen de senaste tre dagarna?
Woho ja
Vart är du just nu?
Älskade sängen
Om du var full, vem skulle ta hand om dig?
Haha ja hoppas väl på att nån av mina vänner skulle det


Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? 
Skulle väl inte gjort något speciellt antar jag haha
Vad tänker du på mest? 
Framtiden som typ jobb, pengar osv, tråkiga tankar blä
Har du några konstiga fobier?
Får panik och skriker om någon tar på mina nagelband, förut var det också handlederna men har övervunnit den fobin nu score! Har nog flera andra konstiga fobier också men just nu kommer jag inte på


Föredrar du att vara bakom eller framför kameran?
Bakom
Vad var din senaste lögn om? 
Oj jag vet inte, kommer inte ihåg
Tror du på lycka? 
Ja måste man väl göra
Hur är vädret just nu? 
Mörkt så ja lite kallt kanske
Vilken var den senaste boken du läste?
Var väl nån bok i skolan för hundra år sedan

Har du några smeknamn? Ja har jag säkert men dom ska jag inte ta upp här
Senaste skadan? 
Sår på händerna från helgen, vet ej varför
Spenderar du pengar eller sparar du dom? 
Svårt att spendera något som man inte har lol

Är det något rosa i rummet du är i nu? Mitt täcke är väldigt rosa hihi
Hur kan man vinna ditt hjärta? 
Choklad eller en himla gullig personlighet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback