skjut mig i huvudet

Orkar inte uppdatera något dagarna jag jobbar, har ändå inget roligt att skriva om då. Nu har jag äntligen lite helg efter några dagars jobb, haha helg mitt i veckan är underskattat. Så otroligt skönt. Slutade 4 idag och blev hämtad av syster och så for vi till Latikberg och hälsade på lite släktingar. Min fina faster är här som jag inte har träffat på flera år så det var mycket kul. Vi var i farmors gamla hus och jag fick lite nostalgitrippar från när farmor levde.
Nu är jag som sagt ledig tills på torsdag och ska sova och spela så mycket jag kan, alltså bara vila upp mig för en 5 dagars jobbvecka. Ska även läsa på lite om delegeringen som jag ska ta i veckan. 
 
Tänkte också visa mina underbara skor jag fick hem för ett tag sedan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback