första delen av studentveckan

Varit utan internet sen i fredags på grund av flytten. Igår fixade jag äntligen internet i min nya lägenhet och det var räddningen från att känna mig totalt ensam. Annars har det varit fullt upp. Yran fredag och lördag. På söndag var jag med Olivia och Peter. På måndag började studentveckan så jag och några få andra i klassen drog på båten. Igår var vi i princip allihopa i klassen, satt i parken och hade hur kul som helst sen drog vi på lokal. Jag tog det rätt lugnt igår eftersom jag skulle jobba idag (dock tappade jag bort mitt bankkort). Vaknade iallafall imorse och känner mig jätte förskyld. Har knappt någon röst och det är hur typiskt som helst med tanke på att jag har balen imorgon. Får hoppas att det blir bättre så jag inte behöver se så sjuk ut. Ska iallafall köra en väldigt lugn dag idag, bara vara hemma och vila upp mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback