då var det helg igen

I helgen var det midsommar och jag spenderade första delen midsommarafton på jobbet. Slutade 4 och for senare till Emelie för att spendera resten av dagen med henne. Vi raggade upp lite mer folk och for till Siksjöhöjden. På lördagen så låg jag hemma nästan hela dagen, när jag till slut tog mig upp ur sängen så for jag och kollade på film med Emelie, Olivia, Erina och Rebecca. Söndagen spenderades hos syster i Karlsbacka. Hon bjöd mig på mat och sen bakade vi en tårta. Åh hon är så bra♡ Helgen gick fort, förmodligen för att jag var ledig. Jobbade kväll igår och dag idag och nu har jag helg igen, alltså ledig 2 hela dagar woho! Har levt på Billys nu i en vecka så jag ska fira min ledighet med att fara och köpa riktig mat, livet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback