Helgen

Jaaa då var denna helg gjord. Jobbat hela helgen, dock var detta min sista helg på två veckor (vad jag vet nu). Känns lagomt perfekt att få vara ledig både hembygdsdagarna och åselemarknan. Kunde inte vara mer glaad just nu!
Förutom att jobba så har jag även haft lite fritid i helgen. Fredagkvällen spenderades med Olivia, Jimmy och Victor, det var kul. Igårkväll kom jag hem från jobbet klockan 9 och var tröttare än satan. Tog av mig kläderna och la mig i sängen och planerade på att sova. Dröjde inte länge förrän jag kände mig tragisk som låg i sängen halv 10 på en lördag så jag klädde på mig igen och drog ut med Emelie en sväng och skjutsade lite folk osv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback