Of course i'll hurt you. Of course you'll hurt me. Of course we will hurt each other. But this is the very condition of existence. To become spring, means accepting the risk of winter. To become presence, means accepting the risk of absence.

Trots ingen sömn inatt och fortfarande liten förskyldning så orkade jag mig till skolan idag och det är jag väldigt glad över. Fick sluta tidigt och pappa och hans sambo har även varit förbi hos mig och lämnat massvis med mat mums♥ Fick även ett väldigt chockerande samtal idag om ett jobb, så imorgon ska jag på en intervju och känner mig faktiskt riktigt nervös! Hoppas bara på det bästa så man kanske äntligen kan tjäna ihop lite extra pengar.
 
mina händer är osynliga idag men det är två tumme upp för dom som ej ser det hehe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback