it's like looking at a word and not reading it

Lycklig? Nja skulle inte se mig själv som en lycklig person just nu med tanke på allt som för tillfället pågår i mitt liv. Men jag försöker leva så lyckligt jag kan!
Något du är nöjd över som du åstadkommit? 
Oj jag vet inte, flyttade ifrån Vilhelmina! även fast jag kan sakna den lilla hålan ibland hihi.
Något som gör dig stressad? 
Skolan, jobb och privatlivet.
Något som gör dig lycklig? 
Skulle inte klara av dessa dagar utan mina vänner och min familj, oj vad jag älskar er!

Vart hoppas du att vara om ett år? Skulle helst vilja bo tillsammans med någon, ha ett jobb och fixat körkortet. Vill framför allt kunna titta tillbaka på 2014 som ett bra år!

Tio år? Oj, ett fast jobb kanske? Ska ha rest en hel del och hoppas nästan på ett giftemål här hehe, och kanske kanske en söt bebis. Egentligen spelar det inte sån stor roll, har ingen plan på hur mitt liv ska se ut, hoppas bara att jag är lycklig!

Något du ångrar? Brukar inte ångra saker men ja det finns en sak jag skulle kunna säga att jag ångrar.
Kysst någon idag? Nej inte det.
Civilstatus? Är singel
Ditt yngsta strul? 95:a tror jag.
Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? Nä jag vet inte, sånt känner man väl efter när det behövs.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Attraktion ja, inte kärlek tror jag.
Har du nånsin blivit sårad? Ja
Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger innan du somnar? Absolut har jag det.
Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Mja har jag väl.
Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?  Tihi ja
Vart vill du resa? Malta är helt klart nummer ett just nu eftersom jag saknar min älskade bästavän.
Vill du gifta dig i framtiden? Om det känns rätt till hundra procent ja.
Ljugit för någon du tycker om? Är hellre tyst än att ljuga, vet inte om det är så mycket bättre men man är inte mer än människa. Är det stora saker går det ju dock inte att ljuga eller vara tyst.
Vad för sorts killar faller du för? Faller och faller, men är väl mest svag för söta, snälla, mörkhåriga killar som har snygga kläder hehe.
Har du varit i slagsmål? Njaaee kanske, jag vet inte vad som räknas som slagsmål tihi.
Är du rökare? Ja tyvärr.
Snusar du? Nej, någon gång ibland.

 


Kommentarer
Postat av: Olivia

Vilken kul lista!! vars har du hittat den?:)

2014-01-17 @ 09:10:46
URL: http://0liviasundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback