hälsosammare tack

De flesta har säkert nyårslöften men jag vågar inte ta det lika seriöst. Mest bara för att jag inte riktigt vet hur viljestark jag är och nyårslöften brukar ofta vara ganska stora val/förändringar. Men igår satt jag och tittade igenom lite gamla bilder och åhherregud vad min kropp har förändrats sen jag har bott ensam. Varför vet jag inte, eller mer skräpmat och mer alkohol? ja förmodligen. Tänkte ändå ge mig ett försök på att få en lite hälsosammare kropp, inte för det egentligen är så stor skillnad och det förmodligen bara är jag som ser den skillnaden så låter det inte så tokigt. Så vänner, dra inte med mig ut på skräpmat och mata mig inte godis tack <3
bild från 2011/2012 kanske(?)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback