wake up america

Slutade väldigt tidigt idag så jag Tina och Olivia bestämde oss för att åka till elgiganten och köpa nya plattänger. Eller ja jag är ju fattig så jag åkte därifrån tomhänt.Efter det har jag varit med Tina tills ungefär nu. Vi var ute och gick en himla skön promenad runt stan och tillbaka, så skönt ute!
Vi har även kollat på en dokumentär om 9/11 konspirationsteorier, måste säga att jag är lite skeptisk och tror verkligen inte att 9/11 är utfört av al-qaida utan av us government själv. Blev helt insatt i detta och alla som inte har läst eller sett något om dessa teorier borde definitivt göra det, riktigt intressant faktiskt! 
atteindre la belle journée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback