fuck it, bring that storm my way

Hann precis lägga mig i sängen igår kväll när Peter övertalade mig att gå hem till han och Cim. Vi såg två otroligt äckliga filmer och somnade där kring 5. Resulterade såklart med en väldigt tröttsam dag idag, somnade till och med på samhällslektionen. Inte bra! Men värt var det väl ändå skulle jag nog säga. Trots detta tog jag mig ändå ut på en promenad med Tina ikväll och hämtade även ut mina skor som jag har tänkt att ha på mig på student kvällen. Är helt klart jätte nöjd! Tack älskade mamma, love you
Nu blir det ljuva sängen och imorgon är det fredag!! Känns jätte skönt att jag inte ska spendera denna helg i Umeå faktiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback