lördag

Igår jobbade jag mitt sista pass på schemat. Blev dock ett vääldigt långt pass, jobbade till 4 på en avdelning för att senare gå över till en annan avdelning och jobba hela kvällen. Kändes ändå inte så drygt utan gick väldigt bra. Nu får jag bara vänta och hoppas på att jag blir inringd till mera jobb. Idag har jag varit hos pappa och grattat han, blev bjuden på smörgåstårta som satt himla fint. Ikväll ska jag storstäda lägenheten, och på tal om lägenhet så har jag nog en tvåa snart om allt går som jag vill whoho! 
 
Imorgon åker jag till Umeå och är med älsklingen min, eller älsklingarna mina. Blir en kort visit eftersom jag åker hem på måndag igen efter jag tatuerat mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback