wey

Igår var jag med Olivia efter skolan. Vi gick och köpte, eller jag köpte, massa feta grejer och satt och tryckte i mig. Tycker att man borde få ha såna dagar också. Fast i mitt fall är det väl så varje dag. Sen kom Peter och Nils förbi och vi bestämde oss för att fara och grilla. Gick inte så bra för oss att få igång en eld så vi gav upp efter en liten stund. Idag har jag mest bara varit hemma och städat tills Nils kom förbi en stund sen for vi med Peter och Cim till Olivia och hängde där ett tag. Är hemma nu och ska lägga mig och sova. Jobbar tills 12 imorgon sen vidare till skolan för en lektion sen heeeelg!
Ska dock jobba lördag också men jag är bara glad för det eftersom jag ska jobba med denna snygga brutta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback