ajaj

Lina kom hit i torsdags och for hem idag. Dom här dagarna har varit så bra! I fredags drog vi ut med några roliga personer. Mycket roliga saker hände den kvällen och några blåmärken fick man på köpet. Idag fick jag för mig att pierca naveln och lina tog på sig uppdraget. Vi fick låna en väldigt stor och slö kanyl och ont som satan gjorde det. Piercingen vart ganska sne mest bara för att jag låg och skrek och inte kunde ligga still. Får hoppas att den inte är lika sne som jag tror att den är. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ärlig och snäll

den är sne, du borde ta om den :)




Svar: Ja, jag ska vänta i någon vecka och se om det blir bättre när kroppen stöter bort den lite annars blir det nog så :)
Lindy Hagelberg

2013-09-08 @ 23:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback