whoa

Försov mig och missade bussen från vilhelmina imorse, vaknade kring ett och tog bussen till olivia och max i åsele. Senare vidare mot umeå där jag och olivia nu sitter helt pigga. Har vänt på dygnet de senaste veckorna och lär inte kunna somna förrän klockan 3 iallafall. Dock så får jag inte försova mig imorgon och om jag gör det så får alla som läser detta slå mig hårt. Efter skolan åker jag iallafall till vilhelmina igen och spenderar lite tid med min syster. Tycker att det är så skönt att vara i vilhelmina ibland och framförallt komma bort från verkligheten ett tag.
oh dear boy, it´s so hollow without you 
in a world with everything but it won't do
 oh dear boy, i wanna follow you
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback