Be my golden sunshine

Det går inte med ord beskriva hur dåligt jag mår idag. For till five igår och det var galet tråkigt, dock så om man tänker över hela kvällen/natten så hade jag rätt kul! Idag får mitt huvud lida, har nog aldrig varit så bakis som jag är just nu. Påminner lite om hur jag mådde under åselemarknan förutom att det här är 10gånger värre. Har legat och sovit hela dagen men tillslut slet jag mig upp ur sängen och gick till statoil för att köpa godis. Känns förjävligt att jag ska sitta inne själv en lördagkväll men jag har verkligen ingen ork att göra någonting alls. 
 
Var på stan med olivia igår och fick med mig hem en asfin skjorta.
http://ask.fm/lindyhagelberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback