If you ever start taking things too seriously, just remember that we are talking monkeys on an organic spaceship flying through the universe

 
  • Jag ska till vilhelmina i helgen och jag är jätte glad över att få träffa min kvinna som bosatt sig där.
  • Har tänkt på att jag har svårt att lära känna nytt folk även fast jag kan öppna mig och lita på i princip vem som helst. Känner mig dock rätt obrydd på denna punkt.
  • Har haft världens sämsta halvår, om man tänker på mitt psykiska mående. Fast känner att jag äntligen kan släppa taget om allting och bara låta allt få falla på plats igen. Med andra ord så orkar jag inte längre kämpa för någonting som inte kommer hända.
  • Vill ha ett extra jobb men jag är för lat för att söka. Tycker alltså att det jobbiga med allt är att söka själva jobbet, jobba skulle jag kunna göra utan problem. Önskar att ett jobb kunde serveras på ett silverfat till mig just nu.
  • Jag hatar julen, jag vet inte varför. Men jag börjar känna mig stressad redan nu när det börjar närma sig. 
  • Blir så sjukt arg på skatteverket, har ännu inte fått min skatteåterbäring och får jag den inte i december så kan jag ju lika gärna ge upp att försöka få mina pengar. sex tusen är ändå rätt mycket pengar för mig.
  • Är så otroligt glad för att jag har dom bästa vännerna man kan ha. Jag är nämligen jätte dålig på att visa hur mycket jag älskar dom. Kan vara för att jag ännu inte kommit på vilka mina äkta vänner verkligen är.
  • Jag vill bara skratta åt folk som säger att pengar inte är lycka. Såklart det är, mat är lycka, kläder är lycka, resa är lycka.
  • Har svårt med beslut, stora som små. Det resulterar i många kaotiska beslut och många dåliga val. Har också tendens att sluta tänka i såna situationer.
  • Jag känner att jag definitivt har valt fel linje. Känner mig inte alls glad att ta studenten med barnskötare som utbildning. Om jag får välja så vill jag helst inte jobba på en förskola i resten av mitt liv. Älskar barn men den här ledarrollen är nog ingenting för mig.
  • Har mycket svårt att prata och komma överens med tjejer och därför söker jag mig oftast till killar istället. Vet inte om jag inbillar mig att tjejer har svårt att tycka om mig eller om det verkligen är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback