You're probably naked under all those clothes, you slut

Jobbade till 4 idag, efter det har jag varit med jonas och anton. Var tänkt att vi skulle fara på puben i vindeln men eftersom jag jobbar imorgon och vi inte hittade någon skjuts hem till mig så fick de fara själva. Nu sitter jag hemma här hos jonas helt själv, ska snart försöka lägga mig och sova så jag är pigg imorgon. Kanske var för det bästa att jag inte kunde följa med eftersom mitt jobb är ganska energikrävande. 
 
Igår fick jag hem min underbara tröja jag beställde från Nelly. Åh jag är så kär. Dock var den lite kort även fast jag beställde den i M. Väääldigt liten i storleken. Och sen stavfelet på sense är inte heller så jävla bra men vafan älskar den ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback