Helgen går för fort

Och då var det söndag igen. Fattar inte varför helgen går så fort! I fredags va jag iallafall med mansoor och det va tänkt att vi skulle på five men en 7a senare och vi tog oss inte in, haha! Eller jag tog mig in men inte han, så då sket vi i det. Igår for jag och mansoor in till stan när vi vaknade, träffade olivia och jesper och sen på kvällen såg vi på evil dead på bio. Så jävla vidrig film, jag är förstörd för livet. Kommer aldrig mer kunna sova ensam!
Dessutom tror jag att jag är sjuk igen. Enda sen fredagen har min röst börjat ge upp, kan inte prata utan att det låter som jag hamnat i målbrottet eller nått.. Känns förjävligt då jag har 7 praktikdagar kvar och jag vill helst inte missa någon av dom dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback