believe in miracles

Hemma från åhem nu. Har räknat ut att jag har 8 dagar kvar på min praktik, och då har jag räknat bort helger och lediga dagar! Har alltså snart haft mina 7 veckor. Oj vad tiden har gått fort och jag känner verkligen hur hemskt det kommer att vara när jag måste lämna förskolan.. Trivs ju så bra med både personalen och barnen! buhu.
 
Idag ska det städas! haha, känns som att jag säger att jag ska städa varje dag men sanningen är att jag alltid skjuter upp på det ändå. Men idag är det inga ursäkter och jag ska fan ta tag i min lägenhet!
Har också fått ett nytt bankkort idag så nu är jag äntligen av med mitt värdelösa ungdomskort och blivit officiellt vuxen. Känns skönt med internetbank, telefonbank och kunna betala med kort på internet! 
 
Igår var jag med jonas. Följde med honom och köpte kostym till studenten. Sen åt vi på donken och tog några drinkar på allstar. Beställde någon jävligt äcklig cider, strongbow. Smakade cider/öl. fyfan, köp aldrig den gott folk!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du fått för bankort?:)

Svar: Vet inte vad det heter, de är ett sånt där gul/orange swedbank kort:]
Lindy Hagelberg

2013-05-23 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback