wake me up when it's all over

Såååå nu var man i stan igen! Hela min kropp är helt slut och mest av allt skulle jag vilja ta en låång dusch men jag är för feg för att gå ner i källaren.. En sak som är ganska ironiskt är att jag jobbar på en resturang men jag har fan inte ätit någon middag idag. Har inte haft tid!  Som tur är så var jag och köpte en micropizza som jag nu ska njuta sönder av. Förutom det så ska denna kväll vara allt annat än lugn för jag blev bemött av en väldigt stökig lägenhet när jag låste upp min dörr..
 
Och juste, till dig som undrade vars jag hade köpt mina röda shorts (http://denradikale.blogg.se/2013/may/alla-har-vi-daliga-dagar.html#comments) så köpte jag dom från hm för typ ett år sedan men jag tror fortfarande de finns kvar faktiskt eftersom jag köpte ett par likadana fast gula för några veckor sedan. Och de va cp billiga, typ 99kr.
 
 Har inga nya bilder så här är en sjuukt gammal bild istället.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback