learn to admit when you fuck up

Igårkväll spenderades med gustaf som jag inte hade träffat på en månad och inte kommer träffa på ännu en månad.  Somnade inte tidigt alls så det resulterade till att jag försov mig i morse. Kom iallafall iväg till jobbet till slut och där har jag spenderat heeela min dag. Känns dock skönt med lönen jag fick idag och att jag bara jobbar imorgon sen är jag ledig i helgen! Ska iallafall försöka spara den här lönen. Ska betala hyran, lägga undan pengar till åsele och kunde inte låta bli att köpa 3 par skor haha! Dock var jag tvungen att köpa ett par av dem eftersom jag har supit bort mina converse. Kan fan inte hitta dom! så om någon som var med mig på midsommar har hittat några svarta converse hör av er taack! 
 
Beställde iallafall två par klackar och ett par vans, och jag har trånat efter dessa vans huuur länge som helst så det va dax!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback