the secret to happiness is to not expect too much

Ska snart lägga mig och imorgon påbörjar jag min näst sista vecka på praktiken. Hoppas verkligen att denna vecka går fort, vill ha fredag nu nu nu. Börjar känna lite stress inför jul nu också. Har inte inhandlat en enda julklapp och hatar verkligen att vara i stan den här månaden, sååå mycket folk. Jag och Olivia ska iallafall våga oss till stan imorgon. Vill bara att den här månaden ska vara över, går så otroligt mycket pengar. blir inte bättre när jag har fått något beroende av att köpa vans. Hoppas iallafall på jobb efter nyår så jag får tjäna lite cashhh.
 
Kom på att klockan är efter 12 och det innebär att världens bästa Maja är 18 år, grattis!!
Världens nyktraste och finaste bild tror jag hehe
 

Kommentarer
Postat av: Maja

TACK FINA DU!!!

2013-12-09 @ 20:39:44
URL: http://mlinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback