Huvudet exploderar

 
 
OM DIG
16. Vad heter du? Lindy Daniella Hagelberg Nensén
17. Vart kommer du ifrån? Vilhelmina
18. Hur lång är du? 170 någonting
19. Din skostorlek? 39..
20. Din stil? Oj jag vet inte, blandat
21. Har du bra betyg? Nä men jag klagar inte
22. Vart bor du? Umeå
23. Har du några smeknamn? Tror faktiskt inte jag har det
24. Vad älskar du? Choklad, LoL och mat
25. Vad hatar du? Vintern och att jag alltid är sjuk på vintern.
 
KÄRLEK OCH SEX
1. Är du singel? Ja
2. Trivs du med det? Njaeeeaaaeeeee typ inte 
3. Vad är viktigt i ett förhållande? Att uppskatta det man har
4. Vad är viktiga egenskaper hos en partner? Bra prioriteringar och omtänksam
5. Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen? Nä det skulle jag inte göra
6. Vem pussade du senast? Oj minnet är bra men jag tror det var tina
7. Gillar du någon? Känns komplicerat så jag vet inte vad jag ska svara
8. Den äldsta du hånglat med? Vet inte riktigt men 20 någonting
9. Den yngsta du hånglat med? Oj 95 kanske?
10. Har du haft sex med någon du inte varit kär i? Ja
11. Vad hade du gjort om du hade blivit gravid? Går inte runt och tänker på det precis men vill inte ha barn nu iallafall
12. Vad för sorts killar dras du till? Haha så olika
13. Vill du gifta dig? Kanske det
14. Har du haft ett one-night-stand? Ja
 
DÅLIGHETER
26. Har du någon gång varit deprimerad? Inte deprimerad precis, bara mindre glad
27. Har du skurit dig? Absolut inte
28. Brukar du dricka alkohol? Jo det händer väl rätt ofta
29. Brukar du röka? Ja 
30. Har du tagit droger? Håller inte på med sånt
31. Har du haft någon slags ätstörning? Nja skulle inte kalla det för ätstörning
32. Har du varit i slagsmål? Inte på blodigt allvar tror jag
33. Har du snattat från en affär? När jag var yngre och dummare
34. Har du snott någon annans pojkvän? Nej
35. Har du sårat någon med flit? Det har jag säkert tyvärr, dock inte oprovocerat 
 
VEM
36. Vem ringer du när du är ledsen? Olivia Sundström har väl råkat ut för det några gånger
37. Vem träffade du senast? Som jag kan namnet på, Olivia Johansson
38. Vem skrev du senast med? Nils
39. Vem är du kär i? -
41. Vem litar du mest på? Litar på alla som inte bevisat något annat
42. Vem skulle du vilja se ut som? Äh, så ska man inte tänka
 
HAR DU NÅGONSIN
43. Gråtit offentligt? Ja
44. Skadat dig allvarligt? Nä inte det 
45. Strulat med fler än 1 på en kväll? Jo det tror jag väl
46. Strulat med någon annans pojkvän? Skulle aldrig hända
47. Varit utomlands? Nej:((
48. Varit med på tv? Det tror jag inte!
49. Velat dö? Inte seriöst
50. Gjort något riktigt dumt? Haha ja, dåliga tider 
51. Gråtit över en pojke? Ja
52. Haft telefonsex? Nej
53. Träffat någon genom internet? Har jag sääkert, kommer inte på vem men
54. Blivit kär i en vän? Nej
55. Blivit tagen av polisen? Ja, lärde mig dock att det inte var någon mening att försöka springa
 
VÅGADE FRÅGOR
56. Har du haft en trekant någon gång? Nej
57. Hur mycket väger du? Oj jag vet inte, 55-60?
58. Har du haft sex på en offentlig plats? Nej det tror jag inte
59. Vem bråkade du senast med? Var väl Olivia Johansson för några veckor sen
60. Går du på några mediciner? Nej
61. Äger du några rosa stringtrosor? Ja flera stycken 
62. Den finaste färgen på underkläder enligt dig? Vinröd eller vanlig röd
63. Har du älskat någon på riktigt? Ja självklart har jag det
64. Har du blivit dumpad? Ja
65. Hade du kunnat dumpa någon för snoppstorleken? Haha nejj
66. Är utsidan viktig? Utsidan blir oviktig om man känner personen
67. Hade du kunnat vara ihop med någon som sitter i rullstol? Nej det skulle jag inte
68. Hade du kunnat vara ihop med någon som slagit sin tidigare flickvän? Nja beror på om han slår mig:PP
69. Hade du kunnat vara ihop med någon som har ett rykte för att vara player? Ja, ett rykte är ett rykte
70. Har du varit på ett polisförhör någon gång? Ja
71. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja det tycker jag att dom kan
72. Hade du kunnat vara ihop med någon som är tio år äldre? Nej det tror jag inte
73. Hur ofta gråter du? I princip aldrig, om det händer så är det oftast på fyllan
74. Har du några rykten efter dig? Vad i så fall? Haha vill inte ens veta om jag nu har några
75. Har du spridit ett rykte någon gång? Nej gud så onödigt
 
IDAG OCH IMORGON
76. Vad har du gjort idag? Inte hunnit göra något än 
77. Vad har du haft på dig idag? Har bara en hoodie på mig just nu
78. Hur har du mått? Ont i huvudet som satan
79. Vad ska du göra imorgon? Ingen aning, praktik
80. Vem ska du träffa imorgon? Vet jag inte
 
FAVORIT
81. Band? Jag vet inte
82. Maträtt? pizza och kebab = kebabpizza <33333
83. Skådespelerska/skådespelare? - Ganska obrydd
84. Film? Savages är bra men har ingen favorit
85. Låt? Många olika
 
SKOLA/JOBB
86. Vilken klass går du i? bf3ped
87. Vilket är ditt favoritämne i skolan? Svenska
88. Vilket ämne gillar du inte? Alla bf ämnen är riktigt tråkiga, som pedagogisk ledarskap osv
89. Har du ett jobb? Nej men jag vill haaaa
90. Vart har du praktiserat? Förskolan solskenet på Ålidhem och Förskolan laxen Öst på stan.
 
UTSEENDE
91. Är du utseendefixerad? Tycker om att ta hand om mitt utseende men tycker inte att jag är utseendefixerad för det.
92. Sminkar du dig varje dag? Nej inte nu när jag har praktik 
93. Hur fixar du ditt hår? Plattar oftast
94. Använder du lösnaglar? Nej
95. Använder du löshår? Nej har nog långt som det är
 
SKULLE DU KUNNA..
96. Skulle du kunna vara vän med någon som går på droger? Ja, stänger inte ut någon pågrund av det liksom
97. Skulle du kunna förlåta otrohet? Förlåta? javisst, men bli tillsammans igen? Nej
98. Skulle du kunna plastikoperera dig? Nej 
99. Skulle du kunna flytta ensam utomlands? Nej inte ensam
100. Skulle du kunna raka av dig allt ditt hår? Aaaaldrig

Kommentarer
Postat av: guess who hehehehe

23. Har du några smeknamn? Tror faktiskt inte jag har det

HEhe jo... Lindan ;)

Svar: hahaha
Lindy Hagelberg

2013-12-05 @ 17:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback