2013 del två

Maj
Åh detta var en himla bra månad. Festade på valborg med Sundström om jag inte kom ihåg helt fel. På min födelsedag så hyrde jag en lokal och min syster kom hit. Jag jobbade några dagar och var hos mormor och fick träffa min systerson. Spelade golf för första gången, tog min krog oskuld och var på brännbollsyran.
Juni
Sommarlov, hade en fin avslutning med klassen i sf parken. Firade Jonas på studenten med middag på en jävla god resturang. Åkte cab en hel kväll med fina brudar. På midsommar var jag i Holmsund med Ida, Olivia, Tina och Dana. Firade också Ayas födelsedag med alkohol och middag på Marias. Jobbade också rätt mycket denna månad.
Juli
Jobb jobb jobb ungefär. Hann iallafall med att vara på beach partyt med mina babes, var i Vilhelmina någon dag och i Åsele på marknaden som var huuuur kul som helst! Var hos Olivia i Klinten en helg och en annan helg var jag med Aya och grillade.
Augusti
 Var mycket i Vilhelmina, Firade Gustaf när han fyllde år, jobbade och körde även afterwork med Tina rätt ofta. Åkte flygplan för första gången till Stockholm för första gången med Tina. Hängde mycket på krogar och började mitt tredje år i skolan. Var även i Sundströms nya lägenhet för första gången och vi körde lite takhäng.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback