2013 del tre

September
Var i Vilhelmina i princip varje helg, va otroligt dålig på att ta bilder så har nästan inga bilder alls från denna månad. Min syster var iallafall i Umeå i slutet på denna månad och hon tog också hål i min navel.
Oktober
Även denna månad var jag i Vilhelmina i princip varje helg. Var en rätt dålig månad för mig, var väl inte precis deprimerad men mådde inte lika bra som jag gör idag iallafall!
 
 November
Det var lov och jag spenderade hela i Vilhelmina. Halloween, medina på hotellet och andra utgångar. Hade en mysig middag på Marias med Olivia, Aya och Maja. Tjockade mig med Emelie och var även ute med Tina och Dana på Lokal för första gången.
 
 December
 Denna månad alltså, hade praktik och var förskyld varannan dag typ. Fick min skatteåterbäring och fick känna mig rik för en stund, köpte mina älskade vans. Hade en mysig fredag med Tina och Kattis, bio och middag på vezzo. Var ute med Sundström och träffade även Mansoor, vilket inte händer så ofta. Min andra olivia kom till Umeå för att vara med mig några dagar. Låste ut mig ur min lägenhet och blev genast några hundralappar fattigare. Fick dessutom se hur snygg smink kan göra Tina haha! Sen fyllde min fina Sundström 18 år och det firades i Innertavle och helgen efter det på krogen. Var hos Mamma i Hudiksvall och träffade även syster och systersonen. Över jul har jag varit i Vilhelmina och utgång blev det på juldagen. nu ser man fram emot nyår som förmodligen kommer spenderas i Umeå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback