2013 del ett

Januari
Började denna månad med att försöka bli en rökfri kvinna, alla som känner mig kan ju förstå hur det gick med tanke på att jag nu efter ett år fortfarande röker ajaj. Var i Hudiksvall och Sundsvall och hälsade på mamsen, syrran och min systerson. Var mycket med Jonas, åkte skoter osv. Sen hängde jag även mycket med mina Olivior och Aya och såklart var skolan en stor del av denna månad.
 
Februari
skola skola skola och feta sig med all slags fett som finns. Var i Vilhelmina med Oliviorna eftersom det var www. Alla hjärtans dag spenderades med Jonas och var nog med Sundström en heeeel del.
Mars
Olivia fyllde 18 år och jag köpte två vinglas i present som vi invigde dagen före. Hennes dag spenderade vi i Sävar. Mitt mål var att få henne äckligt full och det lyckades jag med utan tvekan. Festade lite med sundström och var även hos mamma i slutet av månaden.
April
 Gurra kom och hälsade på en helg samtidigt som Jonas och Coffe lanade i min lägenhet. Festade en hel del och lärde känna lite nytt folk. Hade även lite roliga saker i skolan som testning av alkoholfria drycker, funktionärer på nolia och praktik. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback