madness

Får ångest över helgen, vet inte om jag ska följa med olivia till vilhelmina eller om jag ska stanna i umeåå. Känns som att jag egentligen inte har råd att fara någonstans men känns också lite tråkigt att stanna kvar i umeå. help me! Pengarna bara försvinner nu för tiden. Var tvungen att köpa ett par nya jeans idag eftersom jag har spräckt ungefär 3 par denna månad och senaste paret sprack igår, vet inte vad mina jeans försöker säga till mig när de spricker hela tiden men.. 
Fick också världens gulligaste samtal av söt jävla olivia ikväll, hon grät och ville att jag skulle komma och döda ett kryp i hennes lägenhet. Hahah fick ett redigt skratt iallafall!
 

Kommentarer
Postat av: gb

Ja du ska till vilhelmina

2013-08-29 @ 01:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback