I'm tired of being tired

Ännu en dag fixad på förskolan. Känner verkligen att det går bättre för varje dag, dock är lunchen lite svår. Sitter själv med 5 barn som inte vill äta hahah.. Idag har vi för det mesta bara varit ute i det underbara vädret. Mina skor är helt sandiga då jag har suttit i sandlådan och lekt med barn flera timmar. Nu är det bara två dagar kvar till helgen, dock får inte jag någon helg då jag ska jobba. Men det känns ändå helt okej att tjäna pengar istället för att vara ledig.
Snart kommer älskling hit och vi ska käka, han ska på five ikväll så då ska jag passa på att vara lite med olivia.
Kan vi snälla ha sånt här väder i fortsättningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback