Ibland har man tråkigt

vad heter du i andranamn? - Daniella
har du några piercingar? var? - Just nu bara i öronen
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Oftast med någon
väljer du filmkväll framför utekväll? - Skulle nog välja utekväll men filmkvällar är också mysiga
vad tycker du om med dig själv? - Vet inte, men det finns ingenting jag verkligen hatar iallafall
din sämsta egenskap? -  tänker för mycket och analyserar allt
är du dag eller nattmänniska? - nattmänniska helt klart
vad har du på dig just nu? - Jeans, linne, bh, trosor, sockar
är du nöjd med ditt utseende? - Som sagt, det finns inget jag verkligen hatar
vad vill du ändra med ditt utseende? -  Skulle vilja ha en jävla fin tränad mage och rumpa
är du i ett förhållande just nu? - Ja
har du varit kär på riktigt någon gång? - Ja
är du oskuld? - Nej

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nja faktiskt inte, förstår inte hur det skulle gå till.
hur många har du varit riktigt kär i? - uno
har du kysst en kompis någon gång? - Ja
vem vet allt om dig? - Ingen vet allt men de som jag tror vet mest just nu är Olivia, Olivia och Jonas
vem skulle du vilja träffa just nu? - Ingen speciell faktiskt 
vem saknar du mest just nu?- Min familj
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Mina vänner i vilhelmina antar jag
vem krama du senast? - Jonas
vem står dig närmast? - Jonas, familjen och mina vänner
vem vill du träffa oftare? - Gustaf och Emelie träffar jag sällan
vem ringer du när du är ledsen? - Jonas eller någon av Oliviorna


snusar du?- Det händer
röker du? - Det händer hehe
känner du folk som tar droger? - Kanske det
har du blivit jagad av polisen? - Hahah ja
har du druckit så mycket att du spytt? - Det har väl alla?
dricker du alkohol varje helg? - Verkligen inte
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - Nej
har du varit i slagsmål någon gång? - Om man kallar det för slagsmål så 

har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Ja
har du gillat någon utan att berätta det? - Ja
skulle du vilja vara berömd? - Skulle inte tacka nej
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Ja
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms utav? - Nja jag är inte lebb

känner du någon som är oskuld? - Haha ja?
skulle du vilja tatuera dig? - i sommarrrr händer det
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Joråå
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - Bor inte med dom så nä
tror du andra tycker illa om dig? - Helt ärligt så bryr jag mig inte
Brukar du skratta för dig själv? - Hahah händer för ofta

Var bor du? Umeå, öst på stan
Trivs du där? Ja<3

När mår du bra? Går upp och ner men försöker vara glad så ofta jag kan! 
Är du blyg? Var blygare förut, nu kan jag inte säga att jag är det.
Är du nöjd med ditt liv? Ja oftast!

Är det okej att gråta? Ja självklart

När grät du senast? Jag fyllegrät i helgen
Vill du gifta dig? Kanske, om jag får en stor fin klänning och en fet ring
Ha barn? Ja
Vilken ögonfärg har du? Blåa
Varit medvetslös? Nej
Hånglat med nån riktigt ful? Ja tyvärr
Hånglat med fler än 50 pers? Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej
Gjort något riktigt dumt? Kan hända
Åkt polisbil? Nej
gjort nåt olagligt? Ja
Fått din mamma att gråta? Ja det tror jag..
Slagit ner någon? Haha jag tror inte jag KAN slå ner någon
Sagt jag älskar dig och menat det? Klart
Använder du hårspray? - Aldrig nu för tiden
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Beror väl på, just nu förhållande iallafall
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej
Uppsatt hår eller hängande? - Uppsatt hemma iallafall
Vill du bli modell? - Om jag hade utseende så!

Har du varit med på TV? - Tror inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback