buhuhu

Jag har en sån ångest. sån jävla ångest. Saknar mitt röda hår så mycket så att jag vill gråta varje gång jag ser en gammal bild. Samtidigt är det ganska skönt att inte behöva tänka på min hårfärg när jag ska klä på mig. Men oj så mycket jag skulle vilja ha tillbaka det i några dagar..
Vet dock inte vad jag passade bäst i? Är nästan less på att vara svart/mörkbruk hårig nu iallafall. Mest av allt skulle jag vilja ha tillbaka min naturliga hårfärg som är blond. Dock skulle det nog slita på mitt hår väldigt mycket och känns lite ovärt just nu när jag äntligen har ett friskt hår.
 
Nu tänker jag lägga upp lite bilder på mitt röda hår bara så att jag kan få sitta och gråta ett tag heheheh
det här var alltså 2011

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jävligt snygg i både mörkt hår och rött hår, spelar ingen roll vilket av dom du har!

Svar: tack så mycket!
Lindy Hagelberg

2013-04-29 @ 23:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback