a faithful friend is a strong defense

Idag var jag funktionär på nolia för, vad ska man säga, en "sportdag" för barn med handikapp. De var helt klart skönare än att ha massor av lektioner. Roligaste stunden på dagen var när jag skulle blåsa upp ballonger och jag hade glömt bort hur man gjorde, hehe! När alla andra hade gjort flera stycken var höll jag fortfarande på med min första, det är förjävla svårt alltså!
Idag ska jag vara helt själv för första gången på någon vecka, känns faktiskt bra. lite skönt. Vila upp mig så att jag orkar GÅ till skolan imorgon.. mitt busskort gick ut idag och jag är fattig och kan inte köpa ett nytt. Fast jag har nog inte så långt till skolan, tar kanske 25 minuter så det ska nog gå bra. Så ja, nu ska jag gå till skolan varje dag fram och tillbaka tills jag har praktik. Dock är det bara 2 veckor kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback