I will never change

Kom precis hem från åsele, tror det är första gången jag är där när det inte är sommarmarknad. Va iallafall med bästa olivia och billy, vi gick runt på marknaden och frös ihjäl. Nämen det va roligt att träffa dom:) Nu ska jag laga mat sen ska jag springa ner på ica och hämta ett paket.
haha billys one piece är söt:]


Såg att några hade frågat om mitt hår så tänkte att jag skulle svara på en kommentar.

diniya shejda jaafar om The words of a lullaby:
jättefin blogg! 
jag har en fråga, visst har du färgat ditt hår? isf blekte du innan eller färgade du bara?
och vilket märke på hårfärgen använde du? :) haha 
tacksam för svar :)
Svar:
Tack så mycket! Ja jag har färgat mitt hår, jag hade ganska ljust brunt före så jag blekte inte innan.
Tror dock att man måste göra det om man har mörkt hår och vill ha rödare resultat.
Jag använder schwarzkopf brilliance, 842 kashmir röd :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker det är så himla snyggt med rött hår! DIn hårfärg är jätte snygg och du passar verkligen i det. Skulle vara kul att färga det rött, men jag tror inte att det skulle passa så bra på mig. Men super snyggt på dig!

2011-03-26 @ 17:08:57
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/
Postat av: diniya shejda jaafar

tack för svaren!

2011-03-26 @ 18:01:56
URL: http://diniyashejdajaafar.blogg.se/
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink,Hello kitty,Playboy saker ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-09-13 @ 20:39:54
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback