tidsfördriv

I ÅR HAR DU: 

Lärt känna en ny vän: ja
Fått ditt hjärta krossat: nja inte så jävla krossat i år
Träffat någon som förändrat ditt liv: nej det tror jag inte
Fått reda på att någon har pratat om dig: kommer inte ihåg
Kysst en kompis: ja

Kysst en främling: ja


BLANDAT: 

Vill du ändra ditt namn: nja
Vad gjorde du under din förra födelsedag: jag har ingenaning
Vilken tid vaknade du idag: 13.00
Vad gjorde du igår runt midnatt: film typ

Någonting som du längtar till: typ åsele marknad
Senaste gången du träffade din pappa: men åh, nu kom jag ihåg att det va jävligt längesen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: inte bo i världens jävla håla
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja det har jag säkert
Vad gör dig irriterad just nu: att jag inte kan sova!
Långt eller kort: beror på vad det handlar om
Vad gillar du gällande dig själv: ingen aning

Operation: nej
Piercing: nej tagit ut alla förutom öron
Tatuering: nej men vill haaa
Bästa vän: olivia såklart
Sport: blä
Husdjur: puh, min enda kärlek
Vaccination du minns: minns ingen alls
Förälskelse:


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon
: ögon
Kramar eller pussar: kan inte välja, båda
Kortare eller längre: längre!
Romantisk eller spontan: kan döda för en romantisk kille
Tatueringar eller piercingar: tatueringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback