åsele marknad

Åh fyhelvete vilken helg. Kom till åsele på fredagen vid 8, for på ungdomscampingen och va där hela kvällen tror jag.
på lördagen gick jag med olivia, hannes och gurra på marknaden, åkte karuseller, såg på markoolio osv. Sen vart de ungdomscampingen och trillen på natten där dead by april spelade. De va inte lite nice, fast dyrt vare men det gör ju inget om man blir bjuden;d Efter trillen vet jag faktiskt inte vart vi gick.
Frös som fan när jag gick och la mig inatt, vaknade med alla kläder på och skinnjacka i 35+.. Och idag är man slitnare än satan själv.
Gått på marknaden hela dagen, åkt karusell med lillasyster och gurra. Sen for vi och tittade på the playtones i typ 5 minuter, det sög så vi gick därifrån.
Köpte en väska, ett linne också fick jag ett par brillor av gurra:) Känns skönt att vara hemma nu, fast ändå tråkigt. Men blir skönt att sova i min egen säng.
Träffade också massa underbart folk, puss på er♥
Har typ ingen bild från i helgen, bara en jätte kass bild på dead by april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback