All my life I've been good, but now?

Kom typ nyss hem, har varit i sundsvall i helgen. I lördags for vi och shoppade på birsta city, köpte en hoodie och två jeans. Sen har vi bara chillat tills idag då jag och olivia for till umeå, gick på stan lite. Shoppade lite där också, köpte ett linne, halsduk och en tröja. Vi åt också på max hihi. Sen när allt hade stängt gick vi till busstationen och väntade på buss hem till vilhelmina. Har aldrig sovit så gott på en buss. Låg med huvudet i olivias knä och lyssnade på musik, också var det mörkt. Sjukt härligt. Sen kom jag hem till en tom lägenhet, inte ens min lilla katt är hemma.
söt jävla nemo
underbart
vet inte vad jag har i pannan...
buss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback